تبلیغات صنایع شیمیایی

خدمات تخصصی برای تبلیغات صنایع شیمیایی

تبلیغات برای شرکت های صنایع شیمیایی

تبلیغات صنایع شیمیایی، بخش مهمی از برنامه های بازاریابی دیجیتالی B2B است و رمز موفقیت شرکت های فروش مواد شیمیایی و تأمین کننده مواد اولیه صنعت محسوب می شود. اجرای استراتژی تولید محتوای تخصصی و کمپین های محتوایی، برای این نوع از کسب و کارها بسیار ضروری است و کمک می کند مدیران بتوانند برند خود را به مشتریان بیشتری در فضای آنلاین، معرفی کنند.

تکنیک های اثبات شده ای وجود دارد که بر اساس آن ها می توان بهترین تقویم بازاریابی محتوایی را در بستر اینترنت اجرا نمود. سالهاست که تولید کنندگان مواد شیمیایی و فعالان این صنعت بزرگ و مهم، با چالش های اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و سعی دارند همواره اعتبار و شهرت خود را در میان مشتریان شان حفظ کنند.

دیجیتالی شدن دنیای تبلیغات امروزی باعث متحول شدن کسب و کارهای صنایع شیمیایی شده است و روندهای تبلیغات را به سمت بازاریابی B2B هدایت می کند. بسیاری از مدیران بازاریابی و تیم تولید محتوا، تبلیغات صنایع شیمیایی را به عنوان یک کاتالیزور برای نوآوری و خلق ارزش ها می بینند.

تبلیغات صنایع شیمیایی

قیمت تبلیغات صنایع شیمیایی + خدمات بازاریابی محتوا

خدمات متنوعی برای تبلیغات اینترنتی ویژه صنایع شیمیایی ارائه می دهیم که در قسمت زیر فهرست شده اند؛ برای ثبت سفارش هر بسته می توانید با ما تماس بگیرید تا فرآیند بررسی کسب و کار و وبسایت صنعتی شما در اولین فرصت برایتان انجام گیرد.

نوع خدمات

سطح پلن تعرفه ها

کمپین های محتوایی و رپورتاژ آگهی صنعتی

پلن پایه

۲ تا ۳ میلیون تومان

کمپین های محتوایی و رپورتاژ آگهی صنعتی

پلن اقتصادی

۴ تا ۶ میلیون تومان

کمپین های محتوایی و رپورتاژ آگهی صنعتی

پلن پیشرفته

۶ تا ۱۲ میلیون تومان

کمپین های محتوایی و رپورتاژ آگهی صنعتی

پلن حرفه ای

۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان

کمپین های محتوایی و رپورتاژ آگهی صنعتی پلن سفارشی

بر اساس نیاز مشتریان تعیین می شود

اهمیت تبلیغات صنعتی برای صنایع شیمیایی و پتروشیمی

صنایع شیمیایی و پتروشیمی همیشه با روش های بازاریابی سنتی مرتبط بوده است؛ به طوری که این کسب و کارها همواره در نمایشگاه های فیزیکی حضور داشته اند. هنوز هم نمایشگاه های داخلی و بین المللی صنایع شیمیایی و حوزه های وابسته، بسیار مهم هستند و رواج دارند و بستری مهم برای تبلیغات صنایع شیمیایی محسوب می شوند.

در این میان، بازاریابی دیجیتالی B2B، فرصت های واقعی را برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان جدید ایجاد می کنند.

با این ترتیب، ما با داشتن بیش از ۱۴ سال سابقه در زمینه تولید محتوای متنی، برگزاری کمپین های رپورتاژ آگهی و همچنین بازاریابی محتوایی، به بیش از ۲۰۰ کسب و کار صنعتی و حوزه های مختلف کمک کرده ایم تا در فضای اینترنت و بستر آنلاین، موفق شوند و تبلیغات صنعتی خود را به درستی و هدفمند اجرا کنند.

تبلیغات صنایع شیمیایی

بهترین روش تبلیغات صنایع شیمیایی از طریق بازاریابی B2B چیست؟

برای بازاریابی مؤثر برای شرکت های صنایع شیمیایی از طریق تکنیک های B2B باید مخاطبان هدف را به درستی شناسایی کنید و بدانید که مشتریان واقعی محصولات شما چه کسانی یا چه کارخانه هایی هستند. محصولات و خدمات صنعتی شما باید بتواند نیازهای آنها را پاسخگو باشد یا نیازهای آنها را برطرف نمایند.

بازاریابی محتوایی می تواند محتوای ارزشمند را ارائه دهد که باعث می شود یک برند به عنوان راهبر و پیشرو در صنعت فعالیت خود شناخته شود و این به افزایش اعتبار و شهرت آن نیز بسیار کمک می کند. استراتژی بازاریابی محتوا بهتر است از مسیرهای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر، انتشار در شبکه های اجتماعی تخصصی نظیر لینکدین انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

بازاریابی B۲B در صنایع شیمیایی چیست؟

بازاریابی B۲B در صنایع شیمیایی به استراتژی ها و شیوه هایی اطلاق می شود که کسب و کارها برای فروش محصولات یا خدمات شیمیایی به شرکت های دیگر، به جای مصرف کنندگان فردی، استفاده می کنند. این نوع روش بازاریابی، بر درک نیازها، چالش ها و فرآیندهای تصمیم گیری مشاغل در بخش فناوری و صنایع شیمیایی، نفت و گاز و پتروشیمی متمرکز است.

هدف در ایجاد اعتماد برندها این است که چگونه یک محصول یا خدمات می تواند کارایی عملیاتی را بهبود ببخشد، نوآوری را توسعه داده و به موفقیت تجاری مشتری کمک کند. هدف دیگر از اجرای این استراتژی ها، برقراری روابط بلند مدت با مشتریان تجاری و پشتیبانی مستمر آنها برای خرید محصولات یا خدمات است. این برنامه ها می تواند به طرز قابل توجهی، کسب و کارها و شرکت های صنایع شیمیایی را در بازار آنلاین، موفق نماید.

تبلیغات صنعتی

مزیت های تبلیغات صنایع شیمیایی از روش های بازاریابی محتوایی

شرکت های صنایع شیمیایی و پتروشیمی می توانند با اجرای روش های بازاریابی دیجیتالی، هزینه های خود را برای تبلیغات صنعتی، مدیریت کرده و کاهش دهند. این تکنیک ها می توانند چالش های موجود را برطرف کنند.

ابزارهای آنلاین، بهترین فرصت ها را برای استفاده مقرون به صرفه از روش های تبلیغاتی گسترده ایجاد می کنند و شرکت ها بهتر می توانند محصولات و خدمات خود را به هزاران مشتری معرفی نمایند. داشتن تقویم محتوایی و برنامه انتشار رپورتاژ آگهی صنعتی، باعث می شود که شرکت ها بتوانند در کانال های مختلف فروش، شرکت کنند.

سئو سایت، تولید محتوای متنی منظم و انتشار در وبسایت های صنعتی، رپورتاژ آگهی، لینک دهی داخلی و خارجی، ابزارهایی هستند که مشتریان و مخاطبان آنلاین را با محتواهای برندها درگیر می سازند و به نحو مطلوب می توانند منجر به فروش شوند.

انواع محتواهای مناسب برای سایت صنایع شیمیایی شامل پست های وبلاگی، مقالات تخصصی علمی، محصول نویسی، محتواهای همیشه سبز یا مقالات مروری، تولید محتوای اینفوگرافیک، تولید محتوا صوتی و کلیپ های ویدیویی است.